התחברות הרשמה

אם אני ירשום בפתקים של האינטסגרם "אני ממש סטוקרית" זה יהיה מוזר?

כי אני עושה סטוק וגיליתי משהוו
זה מאמחאה?
2 באוקטובר 2023, 00:22
Instagram    
5 תשובות
תלוי אם זה לקלוז ומי בקלוז או שזה לכולם
א
אשת הוייב
לדעתי זה קצת מוזר
Anastasia
כן
ק
קופיקו לזר
למה שתכתבי את זה
m
moonchilq
כן.
\
פ
פילוספיה
באותו הנושא:
מחקתי את האינטסגרם בגלל שעקבתי אחרי ילד בטעות ואז הורדתי ואני לא רציתי שיראה
מה האינטסגרם של ארבל שפעם הייתה משוגעת?
כל האינטסגרם שלי זה רק תמונות שלי לבד בלי חברים או מישהו ליידי, זה מוזר?
איך עושים שיר בפתקים באינטסגרם
האינטסגרם השתגע?
אצלכם בטלפון יש בסטורי של האינטסגרם גם לפעמים קו ירוק בצד?
רק לי האינטסגרם קורס ואיטי עכשיו?
איך מחזירים את הפתקים באינטסגרם???
תגידו העיצוב של האינטסגרם השתנה לאחרונה או רק לי השתנה?
לאיזה פתק באינטסגרם הוא בטוח יגיב?
מה לרשום בפתקים באינטסגרם