6 תשובות
אם זה דחוף לך אז תתאפרי ממש קל ומהיר כמו מסקרה ג'ל גבות וקונסילר
פשוט לא להסתכל במצלמה של הטלפון אפ זה מבאס אותך לראות את עצמך ככה, ממליצה לך אפ את מרגישה ככה לאזן את השובע בחצי עם איפור חצי בלי, את תרגישי מהממת
כלום, רק היא רואה אותך
אין לך סיבה שתרגישי רע בגלל שלא שמת איפור
אני בטוחה שאת יפה גם בלי איפור
וגם אין סיבה להילחץ זה בסך הכל שיעור רק את והיא
היא בסך הכל מלמדת אותך ולא אכפת לה איך את נראית בכלל
אם את רוצה תקחי מקסימום אחפור נורא קליל ותעשי את זה 2 דקות בקטנה משהי
אני בטוחה שאת יפה גם בלי איפור
וגם אין סיבה להילחץ זה בסך הכל שיעור רק את והיא
היא בסך הכל מלמדת אותך ולא אכפת לה איך את נראית בכלל
אם את רוצה תקחי מקסימום אחפור נורא קליל ותעשי את זה 2 דקות בקטנה משהי
שואל השאלה:
אחרת
אחרת
אנונימית
שואל השאלה:
אבל היא גרה בעיר אח
אבל היא גרה בעיר אח
אנונימית
באותו הנושא: