12 תשובות
הוא עשה לי שלום וחייך וזה היה מטריד
לא קרה לי שום דבר מוזר אבל ראיתי סרטון בטיקטוק של נהג אוטובוס שרדף אחרי ילדים עם מקל של מטאטא כי הם עשו רעש
שהפקח שילם עליי
ניסה שעה להעיר אותי ברכבת, אני מתעורר וכולם מסתכלים וצוחקים
הפקחית היא אחותי
ואמא שלי היא הנהגת
ואמא שלי היא הנהגת
לא הבנתי ^^
חחיחח הייתה לי שיחה שלמה עם נהג אוטובוס על יהדות ואיסלאם
אחלה גבר
גם הביא לי ופל
אחלה גבר
גם הביא לי ופל
הגיע מישהו עם בעיות שהתחפש לפקח, הוא עלה על האוטובוס ואז התחיל להגיד לכולם להקשיב לו, והוא התחיל לספר על ההיסטוריה של סופרבוס, הוא ניפח כפפה כחולה ואז אמר שזאת הכפפה הסודית של החברה
אח"כ הוא התחיל לחפור את חייו, לנגן בחלילית (יותר נכון לזייף) לשיר מה נשתנה, לספר בדיחות קרש ולהגיד שטויות
הוא אמר לכולם כזה :"מי שלא שילם יכול להגיד לי, אני לא מנייאק ואני לא אתן לכם דו"ח, אגב רק לי מותר לא לשלם"
כולם נקרעו מצחוק כל הנסיעה אמאלה
אח"כ הוא התחיל לחפור את חייו, לנגן בחלילית (יותר נכון לזייף) לשיר מה נשתנה, לספר בדיחות קרש ולהגיד שטויות
הוא אמר לכולם כזה :"מי שלא שילם יכול להגיד לי, אני לא מנייאק ואני לא אתן לכם דו"ח, אגב רק לי מותר לא לשלם"
כולם נקרעו מצחוק כל הנסיעה אמאלה
לא מוזר סתם דפוק פעם הייתי באוטובוס והייתי צריך לרדת באיזו תחנה אבל מסתבר שזה תחנה רק של העלאת נוסעים אז הוא לא יעצור במיוחד בשבילי, אבל היו נוסעים שרצו לעלות והוא בכל מקרה פתח את הדלת אז רציתי לרדת אבל הוא הכריח אותי להישאר בפנים ולא פתח את הדלת עד שחזרתי לבפנים של האוטובוס ורק אז נתן לנוסעים לעלות בקיצור חרא נהג
פעם אחת עליתי לאוטובוס הביתה
ואז כשהגיע הזמן שלי לרדת (הייתי לבד עם הנהג) לחצתי על הסטופ והנהג לא עצר ואמרתי לו לרדת כמה פעמים והוא פשוט המשיך לנסוע והתעלם ממני עד שהןא התחיל פתאום לצעוק עליי (עדיין לא עצר ) ועוד פעם ביקשתי שיעצור והוא התעלם
עד שהוא הוריד אותי דיי רחוק מהבית שלי
2-עליתי לאוטובוס והנהג לא ידע לאיפה לנסוע וביקש שאני אכוון אותו איפה לנסוע
ואז כשהגיע הזמן שלי לרדת (הייתי לבד עם הנהג) לחצתי על הסטופ והנהג לא עצר ואמרתי לו לרדת כמה פעמים והוא פשוט המשיך לנסוע והתעלם ממני עד שהןא התחיל פתאום לצעוק עליי (עדיין לא עצר ) ועוד פעם ביקשתי שיעצור והוא התעלם
עד שהוא הוריד אותי דיי רחוק מהבית שלי
2-עליתי לאוטובוס והנהג לא ידע לאיפה לנסוע וביקש שאני אכוון אותו איפה לנסוע
האוטובוס היה מפוצץ
ושירדתי בתחנה שלי הנהג סגר עליי תדלת בטעות
למזלי ישר יצאתי ולא קרה כלום אבל צחקו עליי
ושירדתי בתחנה שלי הנהג סגר עליי תדלת בטעות
למזלי ישר יצאתי ולא קרה כלום אבל צחקו עליי
עליתי לרכבת הקלה בירושלים בתחנה הראשונה והיה שם פקח שבדק אם אנשים תיקפו, לא ברור לי למה
באותו הנושא: