7 תשובות
כן אני חושב
בכל זאת את משתפת אותה במה שאת מרגישה
כן, היא אמורה לעזור לך עם זה

אבל בבקשה אל תעשי את זה
שואל השאלה:
אבל היא מין אישה כזאת קצת אדישה ולא תמיד אמפטיצ ואני מפחדת מהתגובה שלה שתהיה לא תואמת אבל אני באמת צריכה עכשיו עזרה
אנונימית
שואל השאלה:
ההורים לי כבר יודעים מזה ואני בת 19 זה לא באמת משנה
אנונימית
פסיכולוגית זה לחלשים
את חייבת,היא תעזור לך!
והיא תעזור לך להבין מאיפה הדחף נובע ותרגיע אותך.אני הייתי כותבת לה
כן זה בסדר