6 תשובות
עזה יורים טילים על ישראל כי הם לא רוצים שנעשה הסכם שלום עם סעודיה
לפני שעתיים התחילו אזעקות בכל הארץ ועכשיו יש חדירת מחבלים לפי מה שידוע לי בשדרות אופקים ועוטף עזה
יהיה טוב בעזרת השם
אנונימית
חדירת מחבלים
לפחות כמה הרוגים
בני ערובה
חטיפת חייל
אנונימי
התחיל מתקפת טילים שאחרי זה מחבלים חדרו לישראל ומסתובבים ליטרלי חופשי ברחובות בדרום בנתיים ויורים בבת-ים באנשים קיצר בהצלחה לנו
חדירת מחבלים על טנקים ומצנחים
נהרגה אישה בת 70
יהי זכרה ברוך !
מלחמה..