3 תשובות
כיף לך הלוואי שהייתי בצפון..
הלוואי שהייתי גרה בצפון.
אני באיזור של הדרום והמצב פה מזעזע, אמא שלי מכירה הרבה מהנפגעים ובן דוד שלי נרצח. אני מאמינה שהכל יהיה בסדר אצלך כל עוד תישארי בבית
אנונימית
הם קוראים ללבנון לשתף איתם פעולה
אנונימית