תשובה אחת
רוב חבריו של רחבעם זאבי גנדי-הי"ד. היו בדואים וערבים טובים הרוצים בשלום ודו קיום. אי אפשר לטעון עליו שהיה גזעני, כי המילה גזענות פירושה,'' שנאה על רקע מוצא '' ורק בגלל זה.!
ואילו כהנא הי"ד וגם גנדי, לא שנאו עם, לא שנאו את מנהגיהם ומורשתם, רק את הטרור והרצח, בשם האיסלאם הקיצוני,.
כשהאג'נדה שלהם להרוג בכל מחיר, גברים נשים וטף, זה טרור מתועב ושפל, ולא לבקש שיצאו מפה, פירושו-להקריב את חייך על המזבח. ואמרה התורה-''חייך קודמים''
''והבא להורגך השכם להורגו''.
אם היו מעשי טרור כאלה בכל מדינה אחרת בעולם, היו הוצאות להורג יום יום גנדי וגם כהנא,, לא זאת ביקשו-אלא רק להגן על יושבי המדינה הזאת.
עם ישראל לא עם גזעני, רק שולי החברה שונאים חינם בגלל 'גזע' בסיבת 'מוצא'.
אז הפרדה ואבחנה בין המילה לבין המציאות, בבקשה.
בין "גזענות"
לבין"רצון לחיות"
ולמה הוציאו להם שם של גזענים? כי דעת הקהל נסחפה אחרי קומץ שגדל והפך עולמות, רק מתוך שנאה לחרדים ואח"כ לכל מה שנמצא ימינה בפוליטיקה.
כמו היום.