6 תשובות
תלוי איפה את נמצאת. אם צפון אין בעיה רק לנקוט באמצעי זהירות בכל אופן.
כן
תכיני בבית
תכיני בבית
תלוי איפה את גרה
כן מסוכן אל תצא
מסוכן, הם מחופשים והם שוחטים אנשים ברחובות מוטלות גופות בחלק מהערים. תחשוב אם חטיף שווה את האופציה הזאת.
תשכחי מהחטיף שלך
באותו הנושא: