17 תשובות
אני חושב שצריך שצהל יעזור
כל אחד והאמונה שלו
יעזור לנו מאוד כוח צבאי
אני חושבת שלהתפלל זה כדאי
אנונימית
איש איש באמונתו יחיה
ומה אכפת לך?אם יש אנשים שזה עוזר להם להרגיש אולי פחות לחץ או שזה פשוט עוזר להם אז מה כואב לך
אני אומנם אטאיסתית אבל אני מבינה אותם כי זה מה שמחזק את מי שאומרים ונותן להם תקווה.
אנונימית
לשם זה חרדים לא מתגייסים לצבא בכדי להגן עלינו רוחנית אז עדיף שהצבא יפסיק הכל ופשוט צריך לבנות עוד ישיבות בשטחים ולתת להם להתפלל שם ולהציל אותנו, את העם הנבחר❤
^רשום לך פרי פלסטין מה אתה רוצה יאללה
^^ אתה הכי שנוא פה בפער שקט שקט
אנונימית
בתור אגנוסטית - אני מבינה גם אותך וגם את הצד השני.
כשקשה פונים לאלוהים למעלה ומבקשים עזרה, אבל צריך גם להיות ראליסטיים ולא להסתמך רק על זה. יש לנו צבא שנלחם ועושה על מה שהוא יכול.
שואל השאלה:
מסכימה ומחזקת^
אנונימית
שואל השאלה:
זה כמו שבשואה יהודים התפללו לאלוהים וזה לא עזר להם, אז אי אפשר להסתמך על זה, אפשר אולי להתפלל ולקוות אבל אני לא מבינה אנשים שרק מסתמכים על זה
אנונימית
בדיוק.
לא יעזור. מה שכן יעזור זה לא להפיץ פייק ניוז, ולסמוך על הצבא שלנו
דבר ראשון אף אחד לא מסתמך על זה,ברור שאנחנו גם מסתמכים על צהל
אני ריאלסטית,אבל שמעי כל היום לשבת ולקוות שצהל עושה משהו כשחצי מהיום הם לא עשו כלום זה קשה,אז להתפלל גורם קצת לשקט נפשי,גם על החיילים מתפללים
אני בטוח שיעזור יותר משאלות נגד דת בסטיפס
אנונימי
שואל השאלה:
מה^
אנונימית