4 תשובות
הארוע של המסיבה הוא חלק מסדרת ארועים נוראים שעברנו ביממה האחרונה. האנשים שהלכו לשם, הלכו כדי לבלות ולחגוג.
האמירות של "זה מגיע להם" לא במקום.
בשעה קשה זו, עלינו להתאחד ולחזק את כוחות הביטחון ואת התושבים שנמצאים עדין בלב עימות.
חשוב להבהיר לכולם שצריך לכבד את הנפגעים ואין מקום לשיח מזלזל.
בתקווה לבשורות טובות...
האמירות של "זה מגיע להם" לא במקום.
בשעה קשה זו, עלינו להתאחד ולחזק את כוחות הביטחון ואת התושבים שנמצאים עדין בלב עימות.
חשוב להבהיר לכולם שצריך לכבד את הנפגעים ואין מקום לשיח מזלזל.
בתקווה לבשורות טובות...
^כן הוא פשוט איש זבל אמן ואותו היו לוקחים לא אזרחים אחרים או חיילים
מה דפאק מגיע להם
הם הלכו להנות לא למות
מי מדבר ככה
שיתבייש
הם הלכו להנות לא למות
מי מדבר ככה
שיתבייש
את צודקת אין מה לעשות יש אנשים מטומטמים
באותו הנושא: