3 תשובות
אחוז לא גבןה אבל אפשרי, אזור ה30 לדעתי.. בכל זאת תשארי בבית אן באזור מקלט ליתר ביטחון.
כולנן חזקים!
המחבלים ייפלו בקרןב וזה רק עניין של זמן. תקראי תפילין ונצא מזה בשלום
כולנן חזקים!
המחבלים ייפלו בקרןב וזה רק עניין של זמן. תקראי תפילין ונצא מזה בשלום
אנונימי
בבת ים זה סתם פייק ניוז נראה לי, כי לא אמרו על זה כלום בחדשות , לא הגיוני שלא יגידו כלום
אנונימית
החדירה לבית ים היתה פייק.
מניח שהסיכוי שהם יגיעו קטן, כרגע הם גג 10קמ מהגבול בערך.
ממליץ להתעדכן מהחדשות ולא מהטלגרם, רצות כמויות של פייק
מניח שהסיכוי שהם יגיעו קטן, כרגע הם גג 10קמ מהגבול בערך.
ממליץ להתעדכן מהחדשות ולא מהטלגרם, רצות כמויות של פייק
אנונימי
באותו הנושא: