5 תשובות
כן, יש
מעט
אין ממש בנות בכוחות של חמאס, אולי במשטרה.
יש מצב
כן, היה פיגועים שנשים עשו, לא נראה לי היום אלא לפני כמה שנים
באותו הנושא: