4 תשובות
מה?
לא שמעתי על זה
אין לי כוח לקום עכשיו
לא שמעתי על זה
אין לי כוח לקום עכשיו
אנונימית
זה אומר שלוקחים את תושבי העוטף ומעבירים אותם למקום יותר בטוח
יש שם הרבה מחבלים שהשתלטו על האיזורים בעוטף, צהל מטפל בזה עכשיו
מעבירים את הישובים והקיבוצים שליד עווף עזה למקום בטוח נגיד דודה שלי גרה בניר עוז ולקחו אותם משם וזה נס משמיים שלא פרצו לה לבית כי הערבים דילגו לה על הבית ורק גנבו את האופניים של בני דודים שלי אבל השכנה שלהם נעלמה והיא נעדרת❤
באותו הנושא: