13 תשובות
תיקראי תהילים הרבה, תיראי סדרה ותעסיקי את עצמך לא לחשוב על זה ולא לראות סרטונים שמופצים!
אין סיכוי שמשהו יקרה בצפון, חיזזבאלה לא עומדים לתקוף אין להם כלום.
אנונימי
שואל השאלה:
שמעתי שיש עושים כוננות למלחמה
אנונימית
אני גם גרה בצפון
אם את רוצה לדבר את מוזמנת לשלוח הודעה אני פה זמינה❤
שואל השאלה:
דיי מתי זה יסתיים כבר למה אנחנו צריכים לחיות בפחד נמאס לי
אנונימית
היי! אני באותו מצב כמוך, אני גם מהצפון, ממש קרוב האמת לגבול עם לבנון. אם את רוצה את מוזמנת לשלוח לי הודעה❤
לפי מה שהבנתי, ארה"ב איימו עליהם לא להצטרף ללחימה, וכן יש כוננות ומתח בגבול אבל עדיף שתהיה מאשר שאם חס ושלום משהו יקרה שזה יתפוס אותנו לא מוכנים.
מאחלת לך לילה שקט❤
שואל השאלה:
אוי לא רק לא מלחמה.... ויכולים לחדור לפה מחבלים מלבנון??
אנונימית
יש כוננות בגבול, הרבה אנשי מילואים ויחידות בצה"ל. מחבלים לא יחדרו, הם מוכנים לזה. הצבא שלנו עושים תרגילים עכשיו ברמת הגולן, אם את גרה קרוב את בטח שומעת את המטוסים. זה רק תרגילים, אז אין לך מה להילחץ בינתיים, אם זה יסלים אני בטןחה שיעדכנו! אני מאמינה שיהיה בסדר, אל תלחיצי את עצמך יותר מידיי:)
שואל השאלה:
וואי רק שכל זה יסתיים... אני גרה ליד ראש הניקרה אבל עדיין אני מתפללת שלא יהיה פה כלום))):
אנונימית
מבינה אותך לגמרי, שולחת לך חיבוק ומתפללת שהכל יהיה בסדר אצלכם❤ יהיה טוב❤
שואל השאלה:
אמןן שולחת לך חיבוק גם ולכולם שנדע ימים שקטים וטובים...
אנונימית
תנסי לעשות דברים שאת אוהבת ושמרגיעים אותך בדרך כלל.
אולי לשמוע שירים מרגיעים או מקלחת חמה או כל דבר אחר שמוכר ובטוח עבורך
אם את צריכה לדבר באהבה אני פה