6 תשובות
לא אבל הייתה חוסר מוכנות לא נורמלית שתעלה לנו בכל האסירים הביטחוניים והרבה הרוגים
לא נראלי הם זה רק עזה ננצח בלי שאלה ננצח ארצות הברית בעדנו שזה כבר יתרון גם גרמניה עדיף לא להשוואת אני אומרת בגוואה אנחנו ננצח את זה לא משנה מה ה' איתנו ותמיד היה
ואו ממש לא. אין פה מקום אפילו להשוואה.
במלחמת יום הכיפורים נלחמנו נגד 4 מדינות בהפתעה.
פה יש לך רק את עזה, אמנם היום ראינו כולנו את המחדל הגדול ביותר בהיסטוריית צה"ל, אבל גם אם המחדל היה גדול פי 2 ואפילט פי 3 היינו מורידים אותם, הם לא יכולים עלינו בשום צורה.
מקווה מאוד שלא
הכול הגיוני לצערינו
לא נראלי
זה יגמר מהר למה מי הם בכלל