5 תשובות
נסעתי בו. לא היה כלום
עברתי לצפון בגלל זה
אנונימית
לא, יש עליו מלא טנקים וכלים צבאיים אבל
עדיף לא להתסכן
אל תיקח סיכון הכל יכול לקרות
אני מניחה שחלקים ממנו כן - ליד קלקיליה וזה..
בכללי לא כדאי לצאת מהבית.