7 תשובות
נשק אבל לא ישלחו חיילים
יכול להיות
לא.
כי אנחנו לא ניתן להם.
זו האסטרטגיה הישראלית.
אף אחד לא נלחם את המלחמות שלנו.
כי אנחנו לא ניתן להם.
זו האסטרטגיה הישראלית.
אף אחד לא נלחם את המלחמות שלנו.
שולחים לנו נשק ממה שהבנתי
אבל ביידן אמר שאם חיזבאללה ינסו לעשות אש גם בצפון אז הם התערבו
אבל ביידן אמר שאם חיזבאללה ינסו לעשות אש גם בצפון אז הם התערבו
אולי
כן הם יעזרו במה שצריך
יש מצב
באותו הנושא: