3 תשובות
אל תראי לא מכבד את המשפחות כי זה בלי צנזורה וזה גם ממש קשה לצפייה מבין את הסקרנות אבל אל תחזרי על אותם טעויות
אני רואה כאן כל כך הרבה שאלות של אנשים שמתחרטים על זה שהם ראו את הסרטונים
בבקשה, בשבילך, לפעמים עדיף להישאר סקרן.
אל תצפה בזה, למה לעשות את זה לעצמך? זה סתם עושה טראומות אני באמת לא מבינה למה שתעשה את זה לעצמך
בבקשה, בשבילך, לפעמים עדיף להישאר סקרן.
אל תצפה בזה, למה לעשות את זה לעצמך? זה סתם עושה טראומות אני באמת לא מבינה למה שתעשה את זה לעצמך
אנונימית
שואל השאלה:
אני רגיל לראות דברים כאלה ואני בטוח שראיתי הרבה יותר גרועים
אני רגיל לראות דברים כאלה ואני בטוח שראיתי הרבה יותר גרועים