5 תשובות
תקחי רסקיו אם יש לה בבית תשתי כוס מים ותנסה ללכת לישון אם את לא מצליחה להירדם תדליקי לך סדרה מצחיקה או סרט כמו קופה ראשית/חברות/נבסו
ותנסי להירדם
אני מקווה שהיה לך לילה שקט אהובה3>
גם אני מהצפון ולחוצה זה נורמאלי שאת מרגישה ככה תנשמי עמוק ותנסי להירגע ואו שתלכי לישון או שתעשי משהו שאת אוהבת זה ירגע קצת
מובן הלחץ שלך, זה בסדר להיות לחוצים.
אבל תזכרי שלחץ לא יעזור לנו כרגע וגם רק יכביד עלייך, תעשי נשימות עמוקות ואיטיות, תזכרי שהכל יהיה בסדר בסוף, כרגע אנחנו גם הורסים את עזה בצורה מרשימה אז זה כבר טוב,
הצבא שלנו חזק ונמצא בכל מקום בצפון, אין לך מה לדאוג, תחשבי חיובי ותתעסקי בדברים טובים.
אם את מאמינה, אפשר לשים ספר תהילים מתחת לכרית ולהגיד קריאת שמע לפני השינה.
ותעזבי את הטלפון בצד לאיזה שעה זה סתם מכניס יותר לחרדות עדיף שתיצפי באיזה סדרה בטלויזיה או במחשב
היי יקרה,
כתבת את הפוסט לפני כמה שעות, אז אני מקווה שהכאב בחזה חלף ואולי הצלחת להירגע מעט.

הימים האלה קשים ואינטנסיביים וטבעי לחוות פחדים וחרדות.

האם יש מישהו שאת סומכת עליו ויכולה לשתף בקושי שלך ואולי גם להיות איתו?

ברגעים של שיא בהתקף חרדה, יש טכניקות שונות שאפשר לנסות להיעזר בהן. אחת מהן היא למנות חמישה דברים שאת רואה מולך, ארבעה דברים שאת שומעת, שלושה דברים שאת מרגישה, שני דברים שאת מריחה ומשהו אחד שאת טועמת. ממש למנות אותם בקול רם.

ממליצה ככל האפשר לא להיות צמודה לאמצעי התקשורת, ולהשתדל לצרוך מידע רק מגורמים מהימנים ולא מהרשתות החברתיות.

אני מתנדבת בעמותת סהר, סיוע והקשבה ברשת, ומזמינה אותך אלינו לשיחה בצ'אט או בוואטסאפ באופן אנונימי.

אלו אכן ימים ושעות קשים מנשוא,
זכרי שאת לא לבד,
שלך ואיתך,
מתנדבת סהר