4 תשובות
אין צד מנצח במלחמה
אבל הצד שלנו יפסיד פחות
אבל הצד שלנו יפסיד פחות
אנחנו אבל זה יכול לגרור עם מדינות ויהיה המון אבדות לכולם
אנחנו ובענק
אנחנו קל
כמובן שעם המון אבדות.
כמובן שעם המון אבדות.
באותו הנושא: