4 תשובות
אין צד מנצח במלחמה
אבל הצד שלנו יפסיד פחות
אנחנו אבל זה יכול לגרור עם מדינות ויהיה המון אבדות לכולם
אנחנו ובענק
אנחנו קל
כמובן שעם המון אבדות.