31 תשובות
במקומך הייתי כבר באמריקה שותה תה
שואל השאלה:
לברוח עם המשפחה חיים^^
אנונימית
לא,
פחדנים בורחים מהמדינה בזמן שצריכים אותנו.
אנונימי
כן יכול להיות נחמד שתלכי לנקות תראש עד שהמצב יהיה יותר טוב אבל לא נראלי שיש טיסות.. הייתי אמורה לטוס והטיסה בוטלהה בגלל המצב
אנונימית
אני בכללי לא אוהב את המדינה בגלל המיסים אבל המדינה יפה ותמיד יש פה סכנה לחיים וזה כבר לא סיבה מספיק טובה בישבילי להישאר
שואל השאלה:
יש טיסות למקומות מסויימים , אני יכולה לקחת טיסה למקום שאפשר לטוס אליו ומשם טיסה לאן שאני רוצה^^
אנונימית
זה תלוי האם את רוצה להישאר במדינה בקטע של זאת המדינה שלי אנשים מתו בשבילה אני לא אברח או שזה לא מעניין אותך ואת רוצה לברוח פשוט תעשי מה שמרגיש לך נכון
שואל השאלה:
יש פה תמיד סכנה לחיים? מחבלים חוטפים אנשים מהבתים שלהם רוקדים על גופות ומבזים גופות ומתעללים בחיילים .. אנחנו בפאקינג מלחמה
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא חיילת , אני לא תורמת לכלום לא צריכים אותי לכלום אני נכת צה"ל!^
אנונימית
תמיד היה טרור זאת המציאות הקשה
כן אבל גם שאין מלחמה תמיד יש פה סכנה לחיים
אני מרגיש אין לי מקום להתפתח כאן
שואל השאלה:
אתם באמת משווים את החיים לפני המלחמה לעכשיו? רציני שאתם משווים את מה שקורה עכשיו לעומת מה שהיה לפני שזה התחיל? פשוט בושה
הסכנה והמוות כלכך קרובים ואני מרגישה את זה בעצמות שלי
אנונימית
לא משווים למה את חושבת שאנחנו משווים
^ באמת מה יש לה
אני לא מרגיש ואני הרגשתי את זה כל פעם שהלכתי ברחוב גם לפני אז סתמי תפה כי אני מרגיש בסכנה בכל מקופה במעלית בקניון בכל מקום
שואל השאלה:
מה יש לי? מנסה לשרוד בלי החרדות שלי מנסה לשרוד את הימים הקרובים וכואב לי שמשווים ימים רגילים לפני ימי המלחמה
אנונימית
בטח שאני ישווה ימים רגילים כל יום בשבילי מרגיש כמו סכנה לחיים אין יום שלא הרגשתי ככה
אבל לא השוונו
אני כל כך רגיל להרגשה שאני בכלל לא מפחד מעזקות כי הרגלתי את עצמי כבר למרות שאין פה הרבה אזעקות
אני כבר אין לי תחושת חרדה כבר לא יודע למה אבל אין
שואל השאלה:
אוקי סבבה שתרגיש בסכנה אבל אל תגיד שזה אותו דבר כמו עכשיו, תמיד יש סכנות אבל זה לא כמו עכשיו , עכשיו הם חוטפים לעזה מתעללים בחיילים הורגים ילדים וזקנים חסרי אונים ואני מצטערת להגיד לך אבל זה טיפשות להגיד שאתה מרגיש אותו דבר גם בימים רגילים וגם במלחמה כי זה פאקינג לא אותו דבר
אנונימית
כבר אין לי רגש
בכל יום מסוכן בישראל אבל ברור שעכשיו הרבה יותר מסוכן
צודקת
אם אין לך בצם תברח, כי תכלס אם אתה צריך למות אתה תמות גם בהוואי
לא.
קודם כל סגרו את השמיים אין טיסות, את לא יכולה לטוס בכלל.
דבר שני, ישראל מונעת בימים אלה טיסות למדינות זרות - יש חשש שיש פשיטת מחבלים ברחבי העולם (כי יהודים לא גרים רק בישראל לידיעה כללית), וזה לא בטוח כרגע
תעשי מה שאת רוצה אחות
אל תקשיבי לילדים בסטיפס שחושבים שלישאר פה ממש יתרום למדינה
עוד לא הבינו שלמדינה לא אכפת מהם
ושרק צהל נותן מעצמו ופאקינג ילדים בני 18עד 45 נותנים תחיים שלהם בשביל שנוכל לחיות פה בשקט
^ "אל תקשיבי לילדים בסטיפס"

מותק, הילדים האלה בדקו ועקבו אחר ההוראות של נתב"ג ומשרד הביטחון לגבי מה קורה בעולם ולמה אסור או מסוכן לעבור למדינות אחרות כרגע. מה נראה לך? שהם לא ידעו שאזרחים ישראלים מתכננים או חושבים על לעבור מדינה? בוודאי שכן - ולכן מזהירים כרגע.

למה את בדקת בכלל או עקבת אחרי ההוראות שאת מתנשאת ומשחקת לי אותה איזה מבינה גדולה?

בסדר - זה לא שאסור רק מזהירים. מי שרוצה לטוס בכל זאת ולקחת סיכון כי הוא בטוח שבמדינה אחרת מוגן יותר, אז בהצלחה וטיסה נעימה
מה את רוצה מי את
מי דיבר אליך
אתר של גמורים באמא
וואלה כן אני יודעת מה הולך ומה קורה
בטוחה שאני יודעת יותר ממך
אז פעם הבאה סתמי תפה שלך ותדעי למי אני מדברת חכמה גדולה❤