6 תשובות
כן אבל גם לא יכולים ממש לדעת למי כן מגיע ומי לא
אז עושים לכולם
ולחטוף לנו ילדים זקנים נשים גברים לרצוח לנו מאות חפים מפשע לפצוע לנו אלפים להכניס מיליונים לחרדות זה לא מוגזם???
שואל השאלה:
ברור שהם הגזימו אבל אנחנו לא צריכים לרדת לרמה שלהם
ברור גם שאנחנו נפגע בחפים מפשע אין מה לעשות הם פוגעים לנו אבל זה אשכרה להרעיב מליוני אנשים אם זה ימשיך
אנונימית
^אני חושבת שהם שמרו שומרים כמות אוכל למקרה
אין ברירה זה מגיע להם יש כאלה שם שלא מגיע להם אבל ביבי הזהיר שהם צריכים לצאת מעזה זה שהם לא הקשיבו זה בעיה שלהם
^לאן הם יצאו? לאן הם יברחו? הגבול שלהם עם מצרים חסום ואם הם יוציאו אצבע מהגדר לישראל יירו בהם.