6 תשובות
שואל השאלה:
זה ממש יהיה גרוע אם אני יעלה סטורי של מקום כלשהו שאני נמצאת?
אנונימית
אם זה מה שיעשה לך טוב, למה לא
זה לא גרוע, את יכולה^^
קצת להיות מנותק
לא נראה לי..