6 תשובות
שואל השאלה:
זה ממש יהיה גרוע אם אני יעלה סטורי של מקום כלשהו שאני נמצאת?
זה ממש יהיה גרוע אם אני יעלה סטורי של מקום כלשהו שאני נמצאת?
אנונימית
אם זה מה שיעשה לך טוב, למה לא
זה לא גרוע, את יכולה^^
קצת להיות מנותק
לא נראה לי..
לא
באותו הנושא: