7 תשובות
אם את אוהבת להיות במחשב
אם את טובה במתמטיקה וקודים וכל זה וזה מעניין אותך
שואל השאלה:
אבל לשחק במחשב זה לא אותו הדבר כמו לכתוב קודים וכאלה
אבל לשחק במחשב זה לא אותו הדבר כמו לכתוב קודים וכאלה
אני חושבת שכדאי שתנסי קודם, קשה להתקבל לשם בדרך כלל וזה טוב בחיים ואם תהיי שם חודש חודשיים ולא תאהבי מקסימום תעזבי
שואל השאלה:
אבל אני רוצה לדעת אם אני אוהבת את זה אני לא רוצה להוות במגמה שאני לא אוהבת
אבל אני רוצה לדעת אם אני אוהבת את זה אני לא רוצה להוות במגמה שאני לא אוהבת
לדעתי אין סיבה שלא תאהבי את זה, את אוהבת מתמטיקה :)
חוץ מזה יש לי חברות במגמה כזאת והן אוהבות את זה בינתיים (כיתה י' אז רק התחלנו)
חוץ מזה יש לי חברות במגמה כזאת והן אוהבות את זה בינתיים (כיתה י' אז רק התחלנו)
וואי בהתחלה מתתי על זה כי זה היה קל, באמצע שנאתי את זה כי זה היה קשה, וכרגע אני מת על זה כי למרות הקושי אפשר לעשות דברים מטורפים
באותו הנושא: