התחברות
הרשמה
אם היינו הצבא של רוסיה עזה היינו מפוצצים את עזה?
9 באוקטובר 2023, 20:11
ישראל
המצב הבטחוני
רוסיה
עזה
3 תשובות
חד משמעית, אני לא חושב שהיה עזה מלכתחילה.
אני סתם בחור.
רוב הסיכויים שכבר מזמן לא היה דבר כזה עזה
מ
מאומאו
בטח
לפוטין אין רחמים
ה
הִנֵּנִי
באותו הנושא:
אם היינו נלחמים מול רוסיה, מי היה מנצח?
מה היה קורה אם היינו מפוצצים את מסגד אל אקצא?
אם כל הניצולי שואה היו חיים ולא היה שואה איזה טופ היינו בצבא בעולם?
למה אומרים שרוסים ואתיופים הם לא יהודים? ברוסיה ובאתיופיה היינו יהודים מסריחים ופה אנחנו רוסים ואתיופים מסריחים.
אם היינו גרים בחלל,מה היינו אוכלים?
לפני שהרוסים עלו היינו מדינת עולם שלישי?
אני חושב שאם היינו חיים פעם לפני עידן האינטרנט היינו משתגעים משעמום, ומתים, לא נראה לכם ?
היה איתי מישהו בצבא ולא היינו כזה ידידים אבל אנחנו עוקבים אחד אחרי השנייה באינסטגרם
אתם חושבים שאם לא היה צבא היינו עדיין מדינה חזקה?
עבדים היינו היינו אתה בין בחורים בין ביצורים עבדים היינו היינו
יש לי ידיד שפעם היינו בקשר ממש טוב, היינו מדבריפ מהבוקר עד הערב (המשך בפירוט)