התחברות
הרשמה
כולם אומרים "אנחנו ננצח, אנחנו הרבה יותר חזקים!"
אין לי ספק בזה שננצח בסופו של דבר. אבל כמה אנשים צריכים למות?? זה פשוט הזוי...
מה דעתכם?
9 באוקטובר 2023, 20:28
ישראל
מלחמה
המצב הבטחוני
תשובה אחת
חד משמעית מחדל של הממשלה עם ההתנהגות הילדותית שלהם מה שנקרא עם כל הצער שהדבר חמאס זימברו אותנו טוב ימח שמם
ח
חצי.תימנייה16
באותו הנושא:
אנחנו ננצח במלחמה?
אנחנו ננצח נכון?
אנחנו ננצח?
אנחנו ננצח?
אנחנו ננצח?
אנחנו ננצח?
אנחנו ננצח במלחמה לדעתכם?
למה אנחנו אומרים " דג טונה " אבל אנחנו לא אומרים " יונק פרה " או " עוף יונה " ?
למה כולם בטיקטוק אומרים שב27 באוגוסט אנחנו נשיג כל דבר שנרצה?
לצה כולם אומרים להצביע 9 לנועה אבל אנחנו לא יכולה להצביע לנועה בכלל
למה כולם אומרים אנוכי כאילו אנחנו בתקופת התורה?