4 תשובות
אני בטוחה שאנסו כבר, לא חושבת שאת כולן אבל באמת שאין לדעת עם החסרי לב האלו
אנונימית
לא את כולן אבל לצערנו חלק
אנחנו לא יודעים.
האם הם יעשו את זה או לא? גם זה אין לדעת
אחרי מה שהם עשו כאן אנחנו רואים שהם חיות ואכזריים שלא רואים קו אדום.
האם הם יעשו את זה או לא? גם זה אין לדעת
אחרי מה שהם עשו כאן אנחנו רואים שהם חיות ואכזריים שלא רואים קו אדום.
בטח שכן..אין להם אלוהים
אנונימית
באותו הנושא: