3 תשובות
אם מתכוונים שאם חס ושלום יקרה משהו אז שנהיה מכונים ושיהיה לנו דברים כדי להיות לפחות 72 שעות בממד
אנונימי
מקלט לפי מה שהבנתי כי זה המקום הכי בטוח
בתוך המקלט
באותו הנושא: