7 תשובות
תנו לו את הזמן שלו לבד
לא , עוד קשה לו עם זה הוא רוצה כנראה לעכל הכל לבד תתנו לו ..
לא, תשאלו גם מחר ותכתבו לו בווצאפ אבל אל תבואו אם הוא כתב שלו, כנראה בא לו קצת זמן לבד
לא, אם הוא אמר שלא אז אל תלכו.
תשאל אותו אבל אולי אם הוא רוצה שרק אתה או אתה ועוד מישהו תבואו אליו. יכול להיות שהוא כן ירצה שתבואו, פשוט לא מלא ילדים
כדאי לכם לתת לו כמה ימים ובזמן הזה אולי תביאו לו עוגיות או משהו כזה שיגרום לו להרגיש יותר טוב
לאלא, הוא כנראה צריך זמן לבד וזה אולי יביך אותו שכולם יבואו, אבל תשאלו אותו בוואטסאפ כל הזמן איך הוא
תכבדי את מה שהוא ביקש