9 תשובות
כן
בעזרת השם
אבל אני לא חושב
אבל אני לא חושב
לא. אין להם מה להפציץ אותם, עזה לא בעיה. הם באו למקרה ומדינות אויב אחרות יחליטו לנצל את המצב הזה.
לא.
מה זה עניינם.
כמו שהם לא עזרו לאוקראינה
מה זה עניינם.
כמו שהם לא עזרו לאוקראינה
שימחקו את עזה אמן
מה עשו לי מינוס. לא הבעתי דעה בכלל. עובדתי זה מטומטם בשבילם לעשות את זה בלי קשר אם זה טוב או לא אין להם סיבה לעשות את זה
העזרה מהם בדרך
היא נראלי כבר הגיעה^
היא הגיעה אבל לא בצורה של פיצוצים וטילים
באותו הנושא: