6 תשובות
שואל השאלה:
אני לומדת איתו קורס קריאה וכתיבה אקדמית (אני תלמידת תיכון ובגלל זה יש לי רק קורס אחד וזה מבוא לקורס במדעי החברה (מנהל וכלכלה)
אני לומדת איתו קורס קריאה וכתיבה אקדמית (אני תלמידת תיכון ובגלל זה יש לי רק קורס אחד וזה מבוא לקורס במדעי החברה (מנהל וכלכלה)
אנונימית
מבוא לפוליטיקה השוואתית.
איזה קורסים לקחת?
איזה קורסים לקחת?
אנונימי
שואל השאלה:
תודהה:))))
תודהה:))))
אנונימית
שואל השאלה:
רלוונטי ביותרר
אני מתחילה ללמוד בחודש הבא ואני לחוצה ברמותת
מה למדת איתו?
רלוונטי ביותרר
אני מתחילה ללמוד בחודש הבא ואני לחוצה ברמותת
מה למדת איתו?
אנונימית
לא יודע אם זה רלוונטי. אבל הוא מצויין, אני מאוד אהבתי אותו.
אנונימי
וואו, מדהים!
המון בהצלחה
המון בהצלחה
אנונימי
באותו הנושא: