8 תשובות
שמאל
כל אחד שם איפה שבא לו...
אני שמה בימין כי זה יותר נוח לי..
אני שמה בימין כי זה יותר נוח לי..
איפה שבאלך.. אני שמה בשמאל..
אני שמאלית ושמה בימין (:
אבל תכלס זה לא כזה משנה.
אבל תכלס זה לא כזה משנה.
נגיד אם את ימינית אז שמאל או ההפך..
זה לא משנה.. אני שמה בדרך כלל על שמאל.
אני שמה על שמאל אבל זה לא באמת משנה...
על איזו רגל שרוצים.
באותו הנושא: