13 תשובות
מאפיית רחל אני מתה
לא. לדעתי כדאי לבנות שם כזה איזור שיהיה בשביל להזכיר את התקופה השפלה הזאתי למשך דורות, שיוכלו ללמוד מזה ולהבין כמה שהעם שלנו חזק.
דיסנילנד בדוק
ישראל לא הולכת לכבוש את השטח
ןגם לא לממוטט את החמאס
אז זה ממש לא רלוונטי
וחוץ מזה אתה בונה שם דברים בגודל של ערים שלמות בישראל
ןגם לא לממוטט את החמאס
אז זה ממש לא רלוונטי
וחוץ מזה אתה בונה שם דברים בגודל של ערים שלמות בישראל
שואל השאלה:
^למה להיות פסימיים?
ומה רע עם מאפיית רחל בגודל של תל אביב וירושלים ביחד?
^למה להיות פסימיים?
ומה רע עם מאפיית רחל בגודל של תל אביב וירושלים ביחד?
אנונימי
איזה מכבי שמחות באמא
כןכןכןןכ
למה דיסנילנד צפויה להיות בגודל של כווית
שואל השאלה:
^למה לא
^למה לא
אנונימי
דחוףף
אה וגם אנדרטה שתזכיר לנו עם כל השמות של ההרוגים
אני בעד גם פארק מים אבל מה שביבי יחליט
אה וגם אנדרטה שתזכיר לנו עם כל השמות של ההרוגים
אני בעד גם פארק מים אבל מה שביבי יחליט
אהא
יהודית ויפה כמו יהודים :)
יהודית ויפה כמו יהודים :)
שואל השאלה:
^לגבי הקישור- אני אתאיסט, ובלי קשר, אין סיכוי שאקרא את כל זה, הסרטון שבקישור נראה לי יותר מועיל (גם כי כיף לצפות במשהו יותר מאשר לקרוא משהו)
^לגבי הקישור- אני אתאיסט, ובלי קשר, אין סיכוי שאקרא את כל זה, הסרטון שבקישור נראה לי יותר מועיל (גם כי כיף לצפות במשהו יותר מאשר לקרוא משהו)
אנונימי
^אה בטעות צרפתי
בכל מקרה, תהנה כפרה, לא הכרחנו
בכל מקרה, תהנה כפרה, לא הכרחנו