8 תשובות
כן את יכולה להגיד לה ככה
עכשיו זה תקופה לחוצה ואני לא יודעת עד כמה אני אצליח להתרכז האם אפשר לקבוע שיעור כשזה יגמר
פשוט תגידי לה שלא נוח לך בזום כי את לא מתרכזת כמו שצריך
שואל השאלה:
גם אחרי שהיא ניסתה לעזור לי לתקן את המחשב זה בסדר לכתוב לה את זה?
אנונימית
תגידי לה בישירות שעדיף כבר שיגמר המלחמה(בעזרת השם) תקבעו שיעור רגיל כי אי אפשר ללמוד בזום כמו שצריך
^^זה קצת לא נעים. כי מרחת אותה היית יכולה להגיד לה מההתחלה. אבל אין מה לעשות עדיף שתבזבזי כסף על שיעור שבאמת עוזר
"היי מצטערת ששיגעתי אותך, אני ממש מעריכה את הנסיון לעזור
אני אעדיף כבר לעשות את השיעור פרונטלי אחרי שהמצב ירגע
תודה רבה "
^כן ככה
שואל השאלה:
שלחתי לה הודעה לגבי זה
והיא ענתה שהיא רצתה לעזור לי לתקן את המחשב גם בלי קשר לשיעור
אני מרגישה ממש מגעילה ואני לא יודעת מה לענות על זה
אנונימית