14 תשובות
לצערי תקשיבי לאמא
עדיף באמת שלא תלכי ממש מסוכן עכשיו
שואל השאלה:
אבל לא מגיע לשם אזעקות או טילים
אנונימית
שואל השאלה:
זה בפרדס חנה
אנונימית
כרגע זה הזמן להישאר בבתים אי אפשר לדעת מה יגיע ומאיפה
שואל השאלה:
אבל אני בחרדות כל היום וזה הדבר היחידי שמרגיע אותי.
אנונימית
אי אפשר לדעת את זה עדיף בכל מצב להישאר בבית והישמע להוראות פיקוד העורף
^^כן. אבל תחשבי על זה שאמא שלך תיהיה יותר בחרדה ממך שתצאי מהבית
שואל השאלה:
זה מקום מרוחק אבל
אנונימית
אני מבינה אהובה שלי. גם אותי הדבר היחיד שמרגיע זה לקרוע את הכבישים עם הרכב ואני לא עושה כלום חוץ מלנסוע לעבודה ולחזור הביתה . אבל אנחנו חייבים למצוא דרכים אחרות למצוא את הרוגע שלנו כרגע. תנסי להקשיב למוזיקה להתקלח תתאמני בבית תסיחי את דעתך בכל דרך אפשרית. ותגיעי להבנה שבעזרת ה' בקרוב הכל יסתיים ותחזרי לרכב על הסוסים
תנסי למצוא עוד דברים שמרגיעים אותך אל תפתחי אתרי חדשות כדי לא לדעת את הדברים הנוראים שמתרחשים תאזיני למוזיקה תציירי לא יודע מה
גם אצלי זה ככה והיה אמור להיות לי היום,עדיף שלא תלכי
אם אמא אומרת אמא יודעת.
חבל שסתם תקחי את הסיכון המיותר הזה את תלחיצי גם אותה, תוותרי הפעם
תקשיבי לאמא שלך