10 תשובות
ארהב אוהבים אץ ישראל
כןן זה באמת מוזר .
הוא הבטיח לנו סיוע בכל מה שנצטרך ועד עכשיו הוא רק ניסה לעשות בינינו סולחה
הוא הבטיח לנו סיוע בכל מה שנצטרך ועד עכשיו הוא רק ניסה לעשות בינינו סולחה
פעם הוא לא היה בעדנו כי הוא לא אהב את טראמפ שהיה בעדנו
עכשיו הוא הבין שאין על ישראלים
עכשיו הוא הבין שאין על ישראלים
אנונימי
כי הפעם היינו זקוקים לזה וזה ממש מלחמה ופעמים קודמות הסתדרנו בלי בעיה
כן אבל עכשיו זה מצב שהוא אחר, דעות רישיות לא משנות כאן, אנחנו תחת מלחמה שהחמאס המזדיינים האלה התחילו וצריך לעשות משהו לגבי זה, זה לא משנה מה ביידן חושב על ביבי, יש פה משהו הרבה מעבר לזה
רוסיה עזרה לאיראן, איראן עזרה לחמאס, חמאס תקף אותנו, אמריקה לא אוהבת את רוסיה, אמריקה נלחמת ברוסיה דרכנו
זה לא קונספירציה תקראי על המלחמה הקרה
זה לא קונספירציה תקראי על המלחמה הקרה
אנונימית
^^ את יכולה לפרט?
^לפרט על מה?
מה זה משהו מעבר לזה
^המלחמה היא ה"משהו מעבר לזה" וה"זה" זה הדעות האישיות שלביידן יש על הממשלה המכהנת בישראל
באותו הנושא: