5 תשובות
ההשוואה לשואה לא מוגזמת בעיניי. מאז השואה לא היה דבר כזה כמו עכשיו.
וזה לא שבאמת מתכוונים שזה בול כמו בשואה. מן הסתם שהשואה הייתה יותר גרועה והרבה יותר מוגזמת ואכזרית. אבל ההתנהגות של החמאס ומחבלים היא כמו של נאצים, וזה מה שהופך את המלחמה הזו ללהיראות כמו "שואה שנייה".
וזה לא שבאמת מתכוונים שזה בול כמו בשואה. מן הסתם שהשואה הייתה יותר גרועה והרבה יותר מוגזמת ואכזרית. אבל ההתנהגות של החמאס ומחבלים היא כמו של נאצים, וזה מה שהופך את המלחמה הזו ללהיראות כמו "שואה שנייה".
אנונימית
אתם מבינים שמאז השואה לא נרצחו ככ הרבה יהודים ביום אחד?
אנונימי
ההתנהגות שלהם היא באמת כמו של נאצים.
אם הם היו יכולים הם היו עושים הכל כדי להגיע לתוצאות שהנאצים הגיעו אליהם.
אם הם היו יכולים הם היו עושים הכל כדי להגיע לתוצאות שהנאצים הגיעו אליהם.
אנונימי
idk man
ההשוואה לא מוצדקת השואה הייתה פי אלף יותר גרועה
באותו הנושא: