16 תשובות
לא. ידחפו לכולנו פסיכולוגים (לתלמידים)
יהיה קשה לעכל את כל מה שקרה ויקח זמן אבל אחרי תקופה מסוימת כן
יש מלא אנשים שזה טראומה ופשוט הפתיעו אותנו אז לצערי לא
אנונימית
לא בשנה הקרובה
מקווה שכן לכל המדינה
לא אבל זה משמח אותי שרוב האנשים יסבלו את כל הסבל שעברתי במשך ה10 שנים האחרונות,גם לאנשים אחרים מגיע לסבול לא רק לי
אנונימי
כואב להגיד אבל לא הרבה אנשים חווים דברים שישאירו אותם מצולקים ועם זכרונות והתקפי חרדות מבחינת הארץ אני מאמינה ומקווה שכן מבחינת אנשים לא
איזה סבל עברת^?
^ חרדות קשות,חרדות חברתיות קשות ופחד מאנשים,ריקנות קשה וחוסר משמעות קיצונית בחיים,בדידות,אקתיזיה,סכיזופרניה..
אנונימי
מאמינה שההתאוששות מזה תהיה מאוד איטית וכמובן שמי שאיבד קרובי משפחה החיים שלו לא יהיו אותו דבר. אבל המדינה שלנו תתאושש בסופו של דבר כמו שהיא התאוששה אחרי התבוסה של מלחמת יום כיפור
לא יהיה כם סופרלנד וקניון ענק בעזה סתם עכשיו רציני
ממש לא אנשים ראו מראות מזעזעים שייצלקו אותם נפשית לנצח החיים לא יכולים להמשיך כרגיל אחרי מלחמה שאיבדנו בה 1200+ נפשות