5 תשובות
הרבה פעמים אנחנו עושים את זה
לא כי לא הייתה עוד מלחמה זו הראשונה, בכל שאר הפעמים בעבר הם סתם שיגרו רקטות כמו מסכנים
רק עכשיו ובצדק.. צריך הרתעה שזה לא יקרה שוב
אנונימית
דרקו נראלי אתה לא מעודכן בכמות המלחמות שהיו לישראל
מעודכן טוב מאוד, לא היה לנו בחיים מלחמה עם עזה.
באותו הנושא: