5 תשובות
לאט לאט לוקחים את החיזור לאט
זה באמת מהר מידי מרגיש קצת שלא אהבת באמת את הקודמת אולי פשוט היית רגיל לקשר איתה והיה לך טוב אבל לא אהבה של מאוהב אהבה של חברים טובים קצת כצוב בשביל האקסית זה יכל להיות שעדין הייתם ביחד והיית מכיר את הילדה הזאת בו זמנית ואז מה? מעליב.. היית נדלק עליה בזמן שיש לך חברה ואולי פשוט אל עושה אם זה כלום כי יש חברה אבל עצוב פשוט
אנונימית
כרגע תקח תזמן כדי לא לפגוע בה בבקשה
אנונימית
הכל בסדר, יש אנשים שמתגברים מהר, תחכה עם זה איזה חודש כדי לא לפגוע בה.
אנונימי
לא נכוןן זה רק יותר גרוע תיהיה כנא
באותו הנושא: