7 תשובות
כאילו אני מניחה כן
יש מצב
אבל יש כאלה שפשוט לא נעים להם לומר שהם פחות בקטע לדבר
אבל יש כאלה שפשוט לא נעים להם לומר שהם פחות בקטע לדבר
אני לא חושבת שזה המקרה ונראה לי שאתם באמת חברים טובים
אני אמרתי מה שאמרתי בגלל שאני לא רוצה שזה יקרה לעוד מישהו מה שקרה לי זה כואב שזה קורה כמה פעמים
אני אמרתי מה שאמרתי בגלל שאני לא רוצה שזה יקרה לעוד מישהו מה שקרה לי זה כואב שזה קורה כמה פעמים
שואל השאלה:
ok, תודה בכל מקרה :)
ok, תודה בכל מקרה :)
שואל השאלה:
כן כן, פשוט לדעתי שאנחנו מדברים זה באמת לכיף.. אין הכרח של אף אחד/ת לדבר ולהיות בשיחה מי שרוצה מהחברות / חברים תמיד יכול/ה לצאת
כן כן, פשוט לדעתי שאנחנו מדברים זה באמת לכיף.. אין הכרח של אף אחד/ת לדבר ולהיות בשיחה מי שרוצה מהחברות / חברים תמיד יכול/ה לצאת
אני לא אומרת שזה באמת נכון כן?
אבל ככה כל חברות שהיתה לי נגמרה
אבל ככה כל חברות שהיתה לי נגמרה
שואל השאלה:
^ אבל אנחנו מדברים כבר הרבה זמן וצוחקים וזה השיחה זורמת.. אני לא חושב שהיא סתם בשיחה כי לא נעים לה לצאת.. גם לרוב היא פשוט יוצאת שהיא רוצה נגיד לעשות משהו אחר במקום לדבר
^ אבל אנחנו מדברים כבר הרבה זמן וצוחקים וזה השיחה זורמת.. אני לא חושב שהיא סתם בשיחה כי לא נעים לה לצאת.. גם לרוב היא פשוט יוצאת שהיא רוצה נגיד לעשות משהו אחר במקום לדבר
באותו הנושא: