7 תשובות
אותו זמן
כמה דקות לפני האזעקה.
5 שניות לפני שמתחיל האזעקה זה מפעיל את הפלאש בטלפון ועושה סאונד של אזעקה ממש חזקה מהטלפון גם אם הוא על שקט ככה אם בלילה לא שמעתם את האזעקה ולא התעוררם האפליקציה בטוח תעיר אתכם (מניסיון) וזה לפי המיקום שלך הנוכחי
מקווה שעזרתי (:
מקווה שעזרתי (:
^ תאמת שזה לא הכי נכון אני לא יודעת איך לך זה עבד אבל על השתק ההתרעה לא עובדת וגם כתוב בהגדרות של פיקוד העורף
ואני מצוטטת "התרעות בזמן אמת לא יפעלו אם המכשיר נמצא במצב שקט"
וזה קרה לי , אני חשבתי שגם על השתק זה מתריע אבל טעיתי איך שהחזרתי את הטלפון למצב לא שקט ההתרעה שפספסתי מפיקוד העורף הופיעה לי בטלפון.
ואני מצוטטת "התרעות בזמן אמת לא יפעלו אם המכשיר נמצא במצב שקט"
וזה קרה לי , אני חשבתי שגם על השתק זה מתריע אבל טעיתי איך שהחזרתי את הטלפון למצב לא שקט ההתרעה שפספסתי מפיקוד העורף הופיעה לי בטלפון.
^ אתמול שהיה אזעקה הטלפון שלי היה על שקט וזה פשוט ביטל את הנא לא להפריע וצילצל
^ לא יש הבדל ענק בין השתק לנא לא להפריע
שניה .
הטלפון היה על השתק או על נא לא להפריע? אם זה על נא לא להפריע אז זה ברור שזה ינתק את זה כי הרי הטלפון עצמו לא על השתק רק נא לא להפריע
אבל אם הטלפון היה על השתק כיאלו ממש השתק (לא של נא לא להפריע) אז זה לא ככ הגיוני לי .
אבל אולי לא יודעת אולי זה שונה אצל כל אחד פשוט אצלי ככה זה היה וגם ככה כתוב אצלהם
שניה .
הטלפון היה על השתק או על נא לא להפריע? אם זה על נא לא להפריע אז זה ברור שזה ינתק את זה כי הרי הטלפון עצמו לא על השתק רק נא לא להפריע
אבל אם הטלפון היה על השתק כיאלו ממש השתק (לא של נא לא להפריע) אז זה לא ככ הגיוני לי .
אבל אולי לא יודעת אולי זה שונה אצל כל אחד פשוט אצלי ככה זה היה וגם ככה כתוב אצלהם
ברדמי יש גם השתק וגם לא להפריע (אם את מכירה) זה היה על שניהם
באותו הנושא: