11 תשובות
נראלי שלא
והם יכנסו מהמחסום זה לא בעיה
אי אפשר לעבוד מהשמיים מהסיבה שיש שם שבויים
כן, זה משהו שמככב בחדשות אצלנו ואני בטוחה שהם נכנסים לראות.
הם יודעים שניכנסים לעזה ברור זה מה שאנחנו עושים עד עכשיו
אם אנחנו יודעים את זה תהי בטוחה שגם הם
שואל השאלה:
ואיך הם יכנסו אם הגדר חסומה
אנונימית
לדעתי לא
ברור אחרי מה שהם עשו