21 תשובות
כי ישו זה שיט מהלך
שואל השאלה:
^^^ ישוע הנוצרי הוא צאצא בית דוד, ובוודאי שהוא הספיק להביא גאולה. הוא נצלב ומת בשביל לגאול את העם. כל החטאים של עם ישראל, ישוע בן דוד מת ונצלב בשביל לכפר על החטאים שלנו ולגאול אותנו.
אנונימי
כל אחד והאמונה שלו אבל לא צריך לזלזל ולטנף מה יש לכם?? כמו שאתם רוצים שיכבדו אתכם תכבדו גם.
אני די בטוח שאתה ילד סנטר
אנונימי
לא יןדע אנלא מאמין בשום דבר אבל גוד לאק
אמונות שונות, היהדות אומרת בגלל שהוא לא קיים את הנבואות של המשיח
^אני יכול לרשום לך את העץ משפחה שלו

וישוע כן הביא גאולה. בכך שהוא מת וקם מהמתים בשביל החטאים של עם ישראל וכולם בגדול.
אבל אי אפשר להכריח אנשים להאמין ואי אפשר לשכנע אותם להאמין
https://youtu.be/11gkqzpi41s?si=pzzzy1rcxvdxpjp6
אנונימי
^הנה סרטון של ישן
אנונימי
^ישו*
אנונימי
היה רשע.
דברי הרמב"ם עליו:
ד3 אַף יֵשׁוּעַ* הַנָּצְרִי,* שֶׁדִּמָּה שֶׁיִּהְיֶה מָשִׁיחַ וְנֶהֱרַג בְּבֵית דִּין כְּבָר נִתְנַבֵּא בּוֹ דָּנִיֵּאל, שֶׁנֶּאֱמַר: "וּבְנֵי פָּרִיצֵי עַמְּךָ* יִנַּשְּׂאוּ לְהַעֲמִיד חָזוֹן* וְנִכְשָׁלוּ"* (שם יא,יד); וְכִי יֵשׁ מִכְשׁוֹל גָּדוֹל מִזֶּה? שֶׁכָּל הַנְּבִיאִים דִּבְּרוּ שֶׁמָּשִׁיחַ גּוֹאֵל יִשְׂרָאֵל וּמוֹשִׁיעָם, וּמְקַבֵּץ נִדְחֵיהֶם וּמְחַזֵּק מִצְוָתָן; וְזֶה* גָּרַם לְאַבֵּד יִשְׂרָאֵל בַּחֶרֶב, וּלְפַזֵּר שְׁאֵרִיתָם וּלְהַשְׁפִּילָם, וּלְהַחֲלִיף הַתּוֹרָה וּלְהַטְעוֹת רֹב הָעוֹלָם לַעֲבֹד אֱלוֹהַּ מִבַּלְעֲדֵי יי.*
משיח שקר
יכול להיות שהוא היה קיים. אבל מה הקשר המשיח? שמשיח יבוא אנחנו נדע זאת. יהיה מלחמה ובעזרת השם נזכה למשיח.
כי ישו בן זונה
אנונימי
^^ ומי שקרא (חלילה) - אמור להאמין בו? יש שם יותר מדי שטויות שסותרות את עצמם וזה ממש לא מתאים לנבואות התנ"ך על המשיח.
אנונימי
^^ואני שרפתי את התלמוד

^מי שקרא את הברית החדשה קורא את המקור מידע הכי אמין על ישוע. זה לא בהכרח יגרום להאמין אבל אני חייב לשאול, איך אתה אומר שיש דברים בברית החדשה שסותרים את עצמם אם מעולם לא קראת את הברית החדשה? הרב שלא קרא את הברית החדשה אמר לך?
^ יש ספרים של רבנים שכן קראו.

רב חסדאי קרשקש זצ"ל כתב ספר "ביטולי עיקרי הנוצרים".
אנונימי
^ inspiringphilosophy כבר דיבר על הטיעונים שלו, נסיון יפה אבל
הם אפילו לא יודעים מי אבא שלו (בתלמוד כתוב "בן פנדירא). אז איך מבית דוד?

דברי הרמב"ם לגבי כישלון של ישוע: "אף ישוע הנוצרי שדימה שיהיה משיח, ונהרג בבית דין - כבר נתנבא בו דנייאל, שנאמר "ובני פריצי עמך, יינשאו להעמיד חזון - ונכשלו" (דנייאל יא, יד). וכי יש מכשול גדול מזה? שכל הנביאים דיברו שהמשיח גואל ישראל ומושיעם, ומקבץ נדחיהם ומחזק מצוותן; וזה גרם לאבד ישראל בחרב, ולפזר שאריתם ולהשפילם, ולהחליף התורה, ולהטעות רוב העולם לעבוד אלוה מבלעדי ה'" (משנה תורה, הלכות מלכים ומלחמות, פרק יא, הלכה ד).
אנונימי
הם לא קראו את הברית החדשה, המורים שלהם לא קראו את הברית החדשה, וגם המורים שלהם וכולי. המקור היחיד שיש להם על ישוע זה ספר שנכתב ב500 לספירה על ידי אנשים שגם לא קראו את הברית החדשה, הציפיות מהם נמוכות
^אני שרפתי את הברית החדשה
אנונימי