7 תשובות
זה טוב? זה מעולה! את קיבלת ציון מצויין! המשיכי כך! יגעת ומצאת תאמיני!
לא.
אנונימי
זה טוב מאוד
זה מצוין, אני מהחכמות בשכבה ובמבחן האחרון במתמטיקה קיבלתי 70..
שואל השאלה:
אבח אני מרגישה לא טוב עם זה כי הרבה קיבלו 90 פלוס
אנונימי
מעולה הלוואי עלי.
זה מצויין! כל הכבוד =)
באותו הנושא: