5 תשובות
כי עזה מאוד טובה בסרטוני הסברה לצד שלהם לא משנה מה המציאות
בגלל הסכם החלוקה
בתכלס הפרנו אותו אבל זה הגיע להם
בתכלס הפרנו אותו אבל זה הגיע להם
צביעות בעיקר, אותם אנשים לרוב יהיו הראשונים להירצח אם הם יכנסו לשם כגון להט"בים או סתם בנות שמתלבשות חשוף (אהמ מיה קאליפה שבכלל הייתי שחקנית פורנו)
שואל השאלה:
איזה הסכם חלוקה?
איזה הסכם חלוקה?
אנונימי
כשנוצרה המדינה היה באום שיחה על אם לתת את המדינה לערבים או יהודים, בסוף החליטו שיחלקו את המדינה והיהודים יקבלו 67 אחוז והערבים יקבלו 33 אבל הם יחלקו את כל המשאבים שיש פה ועכשיו הפרנו את זה ( לא לכעוס עליי אם אני לא יודע/ לא הסברתי טוב כי זה מה שלמדתי בשיעור היסטוריה )
באותו הנושא: