התחברות
הרשמה
אם אני רוצה להתקשר אליה לשאול אותה אם היאם פנויה או להתקשר בלי לשאול?
13 באוקטובר 2023, 22:47
טלפונים
הודעות
נושאים לשיחה
התאהבות
תשובה אחת
תשאל אותה קודם
A
AKTIMEL
באותו הנושא:
המחנכת כתבה לי אתמול להתקשר אליה בין 8:00-10:30, זה בסדר עכשיו? פשוט להתקשר או לשאול אם מתאים?
אם אני רוצה להתקשר אליה לשאול אותה אם היאם פנויה או להתקשר בלי לשאול?
אני רוצה להתקשר למורה נהיגה לשאול אותו על שיעורים וכל זה. להתקשר עכשיו, במוצאי שבת או ביום ראשון בבוקר?
סבתא שלי גרה באשדוד ואני רוצה להתקשר אליה לשאול אם הכל בסדר, אתם חושבים שהיא ערה?
יש מישהו שלא ענה לי כמה ימים באינסטה ואני רוצה להתקשר אליו לשאול אותו משהו
אני מפחדת להתקשר לשאול חברה אם היא רוצה להיפגש
אם אני רוצה לשאול אם פיצריה צריכה עובדים, פשוט להתקשר למספר שממנו גם מזמינים משלוחים?
אמא שלי דיברה על ניתוח עוד שבוע וכאילו רציתי לשאול אותה על מה מדובר והיא כבר הלכה לעבודה. להתקשר אליה ?
אם אני רוצה לדעת מה הציון של הקבא שלי, אני יכולה להתקשר לשאול במיטב?
היא עזבה אותי בגלל שעיצבנתי אותה להתקשר אליה ?
אני רוצה להתקשר לפסיכולוגית שלי לשאול משהו, ההודעה הזאת בסדר?