4 תשובות
שואל השאלה:
אז אפשר בבקשה שתסביר לי
אין קשר, בטח צריכים לישון גם ובטח מתכוננים לבוקר
אנונימי
שואל השאלה:
יש מצב שבגלל שיום שבת הם יעשו יותר בלאגן עם השיגוריפ ויותר מטחים?
צה"ל פיצץ להם גם הרבה תחמושת וטילים ואפשר באמת לראות את זה בהפצצות