4 תשובות
בזום זה לא יהיה כי את בבית ובבית ספר מה שמרגיש לך נוח תעשי אבל בכל מקרה שימי פס על מה שחושבים
זה יהיה מוזר טיפה אבל זה לא נורא
זה פשוט ימשוך תשומת לב
להביא לבית ספר מוזר ניראלי אבל בזום לא
כן זה דיי מוזר לבוא עם כרית חמה, אבל אם זה הדבר היחיד שעוזר לך אז אין בעיה!
וכן הזום זה לא נורא להיות עם כרית