5 תשובות
יא חתיכת זבל!! יש מלחמה עם מלא הרוגים אחרי זה יצטרכו אנשים חדשים ומה שמעניין אותך זה להתחמק!? תתבייש לך!
יש לי בדיחה דומה למשהו למעלה, אבל זה אולי לפרטי :)
בכל מקרה, יש כתבה על עורכת דין שמסדרת את זה. כל מיני פטורים מהצבא. מה גם שאני חושב שממש יש אנשים שמשלמים להם והם מחפשים כל מיני "פאקים" בגוף שאפשר להוריד עליהם פרופיל
תלך לקב"ן קח תפוז, תזרוק עליו ואז תגיד "צא פוקימון" ואז תקבל פטור על בריאות נפש..
שואל השאלה:
^^אז רק שתדע שבן דוד שלי נהרג במלחמה אז אל תלמד אותי על מלחמות ימביך אחד. מאחל לך קצת מודעת. ויש לי עוד כמה שנים לגיוס אז לפני שאתה יוצא סתם על אנשים תבדוק דברים יחתיכת אפס
אנונימי
בגלל המצב עכשיו יהיה קשה יותר להתחמק
נסה לקבן